Monday, February 14, 2011

Sound Of My Heart ♥






Assalamualaikum.
wuhhh kalaulah orang tahu ape yg ade dlm hati kita? thinkingg =="
tak best lah kalau mcm tu kan. yelah, let say kalau kita BENCI gila dekat someone tuu kan. kalau dia tau kita benci dia mcm mana? ehh tapi best jugakk! huahuaa. yelahh, tak payah nak simpan pekong di dada. cakap jee.

wehh aku benci gila dekat kau ! menyampah gilaa !

perghh confirm pangg!! pipi kiri pangg!! pipi kanan! huhu. ehh, hati orang pun kena jaga jugak kan. takkan nak orang jaga hati kita, tapi hati orang kita buat macam sampah. dont be like that =.= kalau kita benci macam mana pun, kita try suka dia. tak baik musuh² nie. musuh tu kan syaitan. dengar tuu! Ustazah Yang Dipertuan Agong Bella nak berceramah free nie :D

We hate some persons because we do not know them,
and we will not know them because we hate them.

aku pun nak cakap aku nie baik macam malaikat, jauh sekali. aku pun banyak buat dosa. kalau datang sekolah tuu, tak payah nak cakap lah wehh. dosa aku dah lah dah berbakul², nie nak tambah lagi sebakul. sebab ape? sebab syokk sangat menganyam ketupat punya pasal ! Ya Allah, tunjukkanlah hambaMu ini ke jalan yang benar. Kalau datang sekolah, mesti ada jee cerita² HOT nie kan. kenapa ekk? boleh bagi 10 sebab tak? aku pun tak dapat nak cari sebab musababnye. Jadi, marilah kita bersama² berfikir kenapa manusia suka mengumpat?

bukan pasal mengumpat yang aku nak cerita sebenarnya, sampingan je tuu :D
okayylahh, di kesempatan ini, aku nak listkan jenis² kawan yang aku suka.



IKHLAS.
yang nie ofcourse lahh wajib kan! kalau tak ikhlas dalam persahabatan, bukan sahabat namanya =="

JUJUR.
palingg aku suke! yelahh, kau suka ke kalau kena kencing dengan kawan kau? mesti lah panas kan.

CARING.
aww sweet ! caring nie, bukanlah belai² manje gedik mengada². Maksud aku, contohnya lah kan. If kawan kita sakit ke apa, at least tanya lah khabar kan. sedih kawan kita tuu. mesti dia rasa tersisih / tak dipedulikan. alolololoo :D

SEKEPALA DENGAN AKU.
bukannya dua orang kongsi satu kepala. tenat lah wehh! hohoo. Aku suka kawan dengan orang yang sama perangai macam aku. macam Anum. babun saya tuu. HAAHHAA. sayang dia sangat²! sangatt sekepala. sama² otak tak stabil :D

SUKA SHARE STORRY.
bestt bestt ! tade nak secret². Susah lah kalau semua nak secret dengan member. Letih lahh wehh. Tapi kalau nak cerita secret kita punn, janganlah excited sangat nak bercerita sampai cerita dekat orang yang mulutnya seperti roti tempayan di kedaii mamak kan. Tapi aku, aku just cerita secret aku dekat someone yang aku betul² boleh percaya. Ofcourse lah Anum & Citot kan. orang yang aku betul² boleh percaya & dorang sanggup dengar semua problems aku. cerita tu Happy ke tak ke, dorang always dengar. sayang lebihh nie ! huhuu :D

MEMAHAMI.
barulah sehati berdansa sejiwa kan :D

HELPING.
nie yang best nie! tapi janganlah pulak kau ambik kesempatan pulak. Mentang² lah member kau tuu suka tolong kan, tak memasal kau jadikan dia kuli batak kau pulak. Janganlah begitu :D

HAPPENING.
Janganlah asyik sedih jee, tak comell lah macam tuu :D


*sayang sangat² !

dah² lah. aku malas nak buatt karangan 10000xx patah perkataan pulak.
Actually, aku tak kisah kawan dengan sape² pun. Just kawan apa salahnya kan. Bukannya aku duduk sebumbung dengan dia pun. Dia punyaa pasal lah.


Friendship is the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything.


No comments:

Post a Comment