Monday, February 14, 2011

kemalasan tahap DEWA =.=




Assalamualaikum.
entry pendek je okayy. entry ala² malas je nie.
Serious aku malas gila nak buat ape² hari nie! malas tahap gaban dah nie.

MALAS nak update blog.
MALAS nak blogwalking.
MALAS nak layan orang.
MALAS nak bercakap.
MALAS nak gelak.
MALAS nak buat homeworks.
MALAS nak borak dengan orang.
MALAS nak tengok tv.
MALAS nak lipat kain.
MALAS nak buat jadual kelas.
MALAS nak kemas bilik.
MALAS nak BUAT SEMUA !

aku nak goyang kaki membesarkan bontot jee. HAAHHAA :D wehh teruk gilaa!
fuhhh. Hari nie bangun lambat siott. Dalam pukul 1 macam tu. Tu pun sebab Ayah gerak suruh makan. well, aku kan anak mithali. Tak payah Ibu susah² nak buatkan breakfast untuk aku. bangun² terus lunch. kan bagus begitu. huahuaa :D



aku bangun basuh muka gosok gigi semua then pergi lunch. nyumnyumm! dah lah bangun² perut lapar. makan tak hengatt dunia wehh. Sweet Sour Fish! sedapp ! Thanks Mummy! =.=




lepas lunch aku terus capai towel pegii mandi. Malas jugak sebenarnya aku nak mandi, tapi disebabkan aku rasa diri aku nie dah serabai sangat. aku pun dengan rela hati pegilah mandi. Daripada kena basuh pinggan or kemas meja makan, baik aku mandi kan. HAHHAAA. aku mandi pun tak ingat dunia jugak. hoho.
lepas mandi terus hadap lappy. yang tu jee yang aku rajin buat hari nie. pukul 3 lebih nanti baru aku try untuk sentuh homeworks yang dicintai tu. huahuaa. Tapi serious lah, aku MALAS gilagilagila1000x nak buatt ! Aku pun tak tahu lah kenapa banyak sangat setan menghasut nie. shuhhh shuhhh ! =.=




Tapi takpe, Homeworks tak banyak sangat. Dah buat sikit petang semalam. biasalah, pelajar cemerlang. beginilah. HAHAHAHAHHAAA muntah muntah ! huahuaa :D

wehh cuti sehari jee. tak puas langsung ! kasilah extra sikit kan. mueheehe.
Tapi aku rasa semangat nak pegii sekolah esok. Esok ada acara Saringan. bestbestt! tak belajar sebelum rehat. huahuaa. Photos & Videos yang agak hypermarket akan diupload dalam next entry. TQ :)


till then,
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment