Saturday, February 5, 2011

kerinduan tahap cipann :D


assalamualaikum.
walaowehh ! rindu tak rindu tak ? yeahh beta tahuu rakyat jelata beta rindu beta. wuu janganlaa begitu. segan beta tauu. huahauaa ! okayy mcm nie laa. this year dah jadi PMR CANDIDATE kan. silee alert dgn bold ituu ye. so, dengan ini, aku mengaharapkan komitmen daripada bloggers sekalian *wacehhh ayat ! HAHAHAA* supaya jgnlah cakap diriku ini seorang yg sombong & pemalas. tak baik tauu tuduhtuduh macam tuu. tuhan marahh! tapi yg pemalas tuu aku admit laa. sikit jee tak banyakk ! huahuaa :D


okayy, daripada minggu lepas punyee lepass lepas lepass *actually tak ingatt tarikh*, sekolah aku buat latihan rumah sukan. GEMPUR TDM GEMPUR ! kasii semangatt berkobar-kobar sikett kan ! hohoo. shemangatt tuu penting ! okayy. aku suke bilee minggu latihan. salah satu sebabb aku sukee ialah dapat balik awal ! well well. yelahh, sapee tak gelabah kan dapat balik awal. kelas aku kalau ikut jadual biase bilee takde latihan rumah sukan, kitorang kene balik pukul 3:50 p.m. kalau hari Khamis, pukul 6 p.m. sebabb ade Tarannum. tuu yg aku suke bile ade latihan rumah sukan. balik rumah awal so boleh settlekan homeworks awal-awal kan. dgn malam nak tusyen lagii. *contoh pelajar cemerlang. (sile muntah). HAHAHAHHAA !* padahal pemalas tahap beruang comel. huahuaa !



kalau nak cakap life aku sekarang. 100% aku malas nak story! sebabb LIFE IS BORING ! serious. hari-hari buat benda yang same jee. sape tak boring kan? best jugak kan kalau hari nie pegii Korea, esok pegii UK, lusee pegii Jepun & sampailah hari-hari yg berikutnye pergi berjalan je. walaowehh! banyak duett moyang kau. bajett macam ayah aku cap duet je kan. anak yang bertauliah betul. huahuaa :D



aku cuti nie tak payah nak cakap lah. bangun pukul 12 lebih. lepastuu tak payah nak breakfast. mandi-mandi lepastu terus lunch. well, ade kebaikan jugak aku bangun lambat tau. yelahh, jimat tenaga ibu aku. tak payah susah-susah nak sediakan breakfast untuk aku. kan kan kan? well aku tau aku anak yg mithali, tak sukee susahkan ibu ayah. sebab tuu aku bangun lambat. boleh terus lunch. HAHAHHAAA ! baguss bukan ? :D lepas bangun tuu aku online kejap. aku settlekan homeworks yang menggunung tinggi tu. lepastuu aku study lah jugak sikit-sikit. sikett jee tak banyakk. aku bukan rajen pun. serious. HOHOO. aku kan makenn besaa, so duduk rumah jee. petang-petang kirim salam lah nak kuar merendekk macam dulu. dulu boleh lah, sekarang dah matured. muntah wehh ! huahuaa ! malam kena paksa study. 8 pm-10 pm. yeahh untuk future aku jugak kan. tapi serious, aku bukanlah nak berlagak rajenn, tapi serious aku cakap, bilee study aku rase bestt. *kecuali Sejarah. ituu buatt aku mengantuk. HAHAHAA ! lepas pukul 10, kau tak payah nak cakap banyak lah kan. begini bunyinye, *BellaMed is online*. huahuaa.




rutin kodd. ngehee. so, hari nie lastday cuti. sudah sudahlahh enjoy. back to school ! inii yang aku lemahh. cakapp pasal back to school nie, best aku comment dgn babun-babun aku malam tadi. Anum & Syed. inilah babun-babun sayee.



BABUN SATU.

BABUN DUA.


I lovee my babuns ! wahwahhh :D

sewel-sewel sedunia.
rinduu rinduu !



cukuplah sampai situ. kau nak lebih-lebih pulakk. huuhu.

till then,
assalamualaikum


No comments:

Post a Comment