Sunday, February 20, 2011

sarang tikusss !



assalamualaikum.
maaf, sy tak bolee nak update blog selalu. nak PMR kan. sedarr sedarr ! dushh !
okayy okayy cukup taknak cakap pasal PMR ! horror. woot =.=

hari nie aku bangun awal gilee ! wahwahh maju :D
kat Bentong kan ada Pasar Pagi & Minggu hari nie. Ikut ibu. yelahh, arnab anak yg mithali lah katekan. huahuaa :D

pagi² pergi beli nasi kerabu dekat depan Najath. lepass breakfast semua, gerakk pegii pasar.
lama lah jugak pegii pasar. cehh macam banyak jee beli kan. HOHOO.
lepastuu, balik. balik balik, baru aku tersedar yg selame nie bilik aku bersepah GILA okayy ! macam tongkang pecah. yelah, selama nie, ibu ayah suruh kemas. aku buat² pekak & hanya satu jawapan aku jawab. aku just jawab satu perkataan. padat & ringkas. huahuahaa. aku jawab,

OK.

tapi, OK aku tuu entah terbang ke mana lepastuu. sebab aku cakap jee okayy, tapi bontot masih taknak bangun. dah kena Gam UHU katanya :D

so, hari nie balik² aku tetibe jee rajin terlebih. cehcehh! mulemule aku vacuum rumah dulu. lepastuu, hati aku terdetik untuk kemas bilik aku yg mcm kandang @#$%^* tuu. HOHOO.

serious, bilik aku bersepah gilaa ! bukan bersepah dengan mainan masak² macam masa kecik dulu, tapi bersepah dengan buku². cemerlang lah katekan. HAHAHHAA !
bila ibu bebel pasal buku bersepah, confirm Along akan jawab,

biaselah ibu, pelajar cemerlang memang study bersepah buku. banyak buku. takde feel lah study kalau buku tak bersepah.

kesengalan terserlah disitu. memang pun, kitorang dua beradik mesti bersepah gilaa buku time study. tu baru study, belum cakap bab homeworks lagi. perghh ! lagi lah bersepah tahap Alam Flora kan.

just usha photos nie, bukti nie ! huhuu.

SEBELUM :




aku paling MALAS nak libat selimut pagi². bila ibu ayah suruh, mesti aku akan jawab.
lahh, nanti nak tidur kena bukak jugakk.
HAHAHAHHAA ! baguss kan aku? jimat tenaga :D




nie lah akibatnye kalau pagi² gopoh gapah menggelabah nak pegii sekolah.
selalu kadang² aku MALAS nak ikut jadual malam².
So, pagi² faham² jelah kan. maenn ambekk je. jatuh ke ape ke, justt buat² tak nampak jee. huahuaa !




calculator yg tinggal kenangan :')

see, aku dah cakap. macam tongkang pecah kan?
kau tengok lah dengan buku segala mak nenek bersepah!
nie lah akibatnyee kalau tak kemas bilik selamee DUA MINGGU. huahuaa !
okayy okayy, sekarang bilik aku dah clean & clear. banggee ! hohoo
yelahh, manee tak bangge, aku kemas bilik nie sorang² & mandi dengan peluh sendiri. muahahahaa ! yeahh tak payah cakap aku nie rajin, aku dah tau lama dah. terima kasehh. HAHAHAA !

SELEPAS :







dengan rela hati aku lipat selimut :D

okayy okayy, dah kemas kan? yeahh ! huahuaa :D
maybe akan jadi sarang tikus selepass beberapa bulan nanti.
setiap kali aku kemas bilik, mesti aku yakin tahap tak ingat dunia, dengan berkata :

angah dah taknak bersepah sepah bilik dah.
nie mesti kekal kemas nie.

HAHAHAHHAHAHAA ! ayat macam tahan lamee je kekemasan bilik aku tuu kan.
huahuaa. takpee, at least aku ada jugakk daya kerajinan padee tahap maximum hari niee.
HOHOO.


dah dah, esok nak sekolah ! sedarr sedarr =.=
dah pukul 7.07 p.m. nie sebabb upload gambar lama sangatt !
memangg lembab blogsipott niee. perrrr !

Hope my Dad cepat sihat :')

till then,
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment