Thursday, March 31, 2011

seorang yg bergelar PELAJAR



enjet-enjet semut.

.30 Mac 2011.
yeahh rockaa rockaa !




Thanks to sapee² yg wish & bg hadiahh tuu.
I really appreciate it.
sayangg koranggg belambakk lambakkk !
especially Anum coz kasii monyettYOYO yg comelll² tuu.
alololooo shukenyee.
mueheee thanks. sayangg you banyakkk²! muahahahaa.
& congrates to Aziem yg sengall to the power of 5 sebabb jadi orang first yg wish aku :D

Aziem :
Happy Birthday, semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki.
*serta dibekalkan dgn topup sebanyak RM10 sebelum my birthday lagii gituu yaww !*
HAHAHHAAA thankss bro !

haaaa, sebutt pasal budak sengall tuu,
aku teringat pulak lagu hindustan yg selalu aku nyanyi kat belakang dia masa Arab.
lepastuu dia tutup telinga bagaii nak matii. HAHAHAHHAA !
adesss.
virus kuchi kuchi hotai banyak gilee dalam badan aku niee.
asyik nak nyanyi jee.


Alhamdulillah.
life sekarang kurang sikedd tension² & kepala pun dah lame tak migrain.
so, bila dah kepala stabil, otak berkembang dengan kembangnya, pegi ke sekolah pada setiap hari tuu menjadi satu kewajipan bagiku. ecececehhh! :p
study pun so far so good. nak cover yg form1 & form2 punyee syllabus especially Sejarah & Geografi.
cakap pasal Geo masa Form1, seriously dgn bangganye aku mengeluarkan statement nie.
bahawasanya aku tak pernah buat nota Geo untuk form1. Buku nota Geo msa form1 dulu, aku buat buku conteng².
bila time cikgu nak check nota, just cakap dkt cikgu.
-TAK BAWAK
-NAK PEGI TANDAS
well, terlepasssss! malas nak banggee!
hahaa lepastu diri sendiri yg rugi kan?
yelah, form1 kan. masa tu takde rasa lagi pressure utk PMR.
honeymoon gituu. sekalii bila dah naik form3, haaa hamekk kauu!
baru menyesal tak buat nota masa form1.
"menyesal dulu pendapatan, menyesal kemudian tidak berguna"
wakaaa wakaa ehh ehh :D



naik form2 barulah semangat sikit nak buat nota Geo.
sampai DUA BUKU tuu. well. HAHAHAHAA riakk takburrrrr =,="

kelas tambahan pun dah start next week.
just BM jee cikgu semangat berkobarr² buat this week.
semalam. dlm pukul 3.30-4.45 mcm tuu.
lepastu lepak-ing dgn budakk² sengall to the power 10,
mmg tebaraii lah perutt kan. gelakk tak habesss².



actually, berat jugak hati nak pegii kelas.
tapi bila fikir PMR, relakan jee hati nie. walaoowehhh ;)
kelas pun ada hari Sabtu.
-Agama&Arab.
drpd pukul 8.30 a.m- 10 a.m, agama.
lepastu continue arab sampai pukul 12.
sah² lah masa tu fikir nak tido je kan.
yelah, aku bgn mse cuti kan "awal" ! huahuaaa :D
tapi takpe, hope mata nie tak mengadee² mcm taikk kudee nak tido.




hari nie aku takde daya kerajinan pada tahap maximum utk membebel.
nak layan hindustan pulak.

till then,
wassalam :)

No comments:

Post a Comment