Saturday, March 19, 2011

Bedak Cap Divisen VS Bawang.





Assalamualaikum.
Kita kembali lagi yea rakyat jelata sekalian.
older post haritu aku post pasal Planta Cap Gigi kan, so entry kali nie pulak, aku nak cerita pasal Bedak Cap Divisen + Bawang.

Bedak Cap Divisen.
Bedak nie boleh keringkan KULIT *pada bahagian tertentu* yg basah & memutihkan KULIT yg HITAM *hitam maness gituu*.
nama bedak nie aku dapat daripada video bawah nie.





Bawang.
Actually, cerita bedak kat atas tuu ada kaitan dgn bawang yg aku nak kenalkan kat korang semua sekarang nie.
yelah, bila dah basah, mesti bau pun agak HARUMMMMMM kan? baunya mcm bawang kan? euww euww gituu.
okayy, apa yg aku cerita nie pun berdasarkan experience aku sepanjang aku sekolah.
so, kepada classmates aku yg baca nie, please jgn kecoh², jgn tanya² aku sape yg aku cakap nie.
kita cerita habess kat blog nie jee okayy. lepastu, just forget it !

cuba korang bayangkan, orang yg dekat dgn korang, mcm member² korang lah kan.
ada masalah bau badan yg KETARA. tahan tak hidung korang?
urghhh sumpah tak tahan hidung aku! tapi just buat² cool jee.
nak cakap tak mandi, bukan. nak cakap mandi, wallahualam. Hanya Allah yg tahu.
tapi aku gerenti dia mandi !

aku sampai² je kelas, masuk dengan semangatnye. wacehh!
bau dia menusukkkkkk kalbuu bebb! tak tahan! aku pun pelik jugak,
kenapa pagi² pun dah bau macam tu? aku geram jee nak bagi Deodarant Rexona For Men !
kadang² dia nie jenis yg menyakitkan hati jugak, masa dia cari pasal tuu, geram jee aku nak cakap pasal ketiak dia. kadang² TERlepas jugak. tapi dia tak dengar sambil buat muka seposennn. aku tak tahu samada dia tak dengar, or buat² tak dengar. HAHAHAHAAHAA ! but I dont care. biar jee dia tahu. lagi baguss! opssss!



takpe, nanti masa birthday dia,
aku nak hadiahkan Rexona For Men untuk dia.
baekkk punyeeee :D

tu baru masa pagi dah bau, kau bayangkan pulak lepas rehat sampai balik.
tak ke lemas hidung kau? serious beb, aku tak tahan gila.
bau dia bukan bau sikit², nie jenis bau cap banglaaa buatt bangunan tau !
kadang² tertanya² jugak, dia nie tak bau ke badan dia sendiri? dia boleh tahan? urrr =.="

Aku bukan nak aibkan dia, aku tak sebut nama dia & korang tak tahu pun sape kan?
aku harap sangat sangat sangat sangat sangat yg dia sedar !
bukan apa, kadang² menganggu ketenteraman hidup aku & member² yg lain.
nak belajar kadang² bau. tapi kenapa member sebelah dia boleh cool je eh?
maybe taknak kecikkan hati dia. or maybe hidung dia tersumbat.
kadang² aku duduk dekat belakang pun dah bau, inikan pulak aku duduk depan.
memang kowww kowww lah bau dia kan !


*handsome kan? pakwe sape nie ! :D

so, JAGALAH KETIAK ANDA DENGAN BAIK ! SENTIASA PEKA DENGAN BAU BADAN ANDA.
pesanan ringkas daripada : BellaMed :)

Till then,
wassalam.


No comments:

Post a Comment