Friday, March 11, 2011

apabila otak menjadi tidak stabil*


Assalamualaikum.

heyy heyy ! waa waaa ! lama tak update blog. bersawang dah, nakal jugakk blogsipott nie ehh ! HOHOOO :D


salah satu sebab aku tak update blog, sebab laptop aku rosak.
urghhhh! mulalah nak buat hal monyet tu! saba jelah.
tak biasa nak type guna laptop ayah. terpaksa jugak sebab nak update blog :'(

balik ke pangkal jalan.

okayy seperti yg you'll tahu, beta baru habis Exam p1 yg sweet tuu.
aloloo comelnyee result !
HAHAHAHAHAA bagusss ! aku mmg BANGGA tahap dewa dapat result teruk² niee! miahahahaaaa bagus kan?
perlu ke show off results yg comell² tuu kat sinii? tak payahh ! nanti aku BANGGA terlebih pulak. almaklumlah, result "BAGUS" mcm kentott kan? mesti kena BANGGA ! wakakakakaaa :D
SUKA sambil buat muka macam nie.


*panggggggggg*

start daripada hari Sabtu last week sampai Ahad next week cuti kan.
yuhuuu ~ sukanya bila dia ceria ;D
cuti best? urr. mmg best kalau dapat tidur sampai tak ingat dunia.
tapi pelik jugak, cuti kali nie aku tak bangun sampai tengahari pulak eh? hebat jugak aku nie. miahahhaaa aww jangan puji you. malu i =.=

nak cakap pasal homeworkSSSSS ?
aku mmg SUKA homework banyak² nie. kalau boleh nak lagi jee. wahahaa !
serious, banyak gila homework. dah lah banyak, tambah pulak dgn kerja² yg bertangguh zaman purba dulu.
lagi nye lah, belambak wehh ! mmg aku SUKA . kau suka tak? suka kan?
kau kenalah jadi mcm aku nie. baru CEMERLANG bebb ! HAHAHAHHAHAAA !







*BOM ATOM !*

hari nie, (Selasa)

pegi Majlis Perbandaran Bentong(MPB).
start buat kerja kursus Sejarah. haaa! yang nie lagi aku SUKA.
kan aku dah cakap, aku mmg SUKA buat kerja banyak² nie. kalau boleh nak buat hari² je kan.

dalam pukul 9 setengah pegi Ben10 Bus10.
tunggu yang lain, dalam pukul 10 mcm tu gerak pegi MPB.
lepastu, tunggu dalam tu punyalah lama!
aisehman! nak terbakar bontot gua!




dalam pukul 11 lebih mcm tu kott, pegi KFC dulu.
lepas pegi KFC, teman Anum keluar duit Tabung Haji.
haaa part nie bestt ! sebab ada satu tragedi BESTT. lepas Aum Anum tulis borang semua,
kitorang amek No.Giliran. duduk²,borak²,message² lama jugak.
tak memasal pulak sorang pakcik nie borak² dekat counter tu.
masa giliran dia lah. aduhh masalah dunia betull!
bontot aku nie dah lah panas duduk punya lama dekat MPB tadi,
kang tak memasal bontot aku terbakar kat situ kan.
Balai Bomba dah lah jauh pakcik.

disebabkan aku SAYANG sangat dekat pakcik yang tak dikenali tu,
aku sediakan wasiat untuk beliau.


Kehadapan Pakcik counter yg dihormati,
sy ingin memberitahu pakcik bahawa janganlah berborak pasal rumahtangga dekat counter apabila tiba giliran anda untuk keluar duit. kalau pakcik nak keluar duit, keluar jelah, nak masuk duit, masuk jelah. janganlah sampai nak bergosip dkt counter tu pulak yea. orang lain pun nak keluar duit jugak.
Ibu sy pun dah lama tunggu nak jemput sy. pakcik tlg lah bagi komitmen yg baik supaya mulut sy nie tak gatal² nak bagi buah dekat pakcik. cerita pasal rumahtangga pakcik yang takde kena mengena dengan duit tu boleh cerita lain hari, lain tempat yea. kat Pasar Malam mungkin boleh. BUKAN di Tabung Haji Hajah yea.
sekian sahaja dari saya,
seorang budak yang puas menunggu pakcik membuat ulasan karangan 10 perenggan di counter.
sayangggg pakcikk !


aku bukanlah nak biadap, tapi agak² lah kan sampai nak borak.
orang lain pun ada urusan jugak.

yang TUA dihormati, yang MUDA disayangi.
aku muda. sayang aku tak? mueheee.

kerja kursus Geografi tak siap lagi. bahan satu hapee pun tak dapat lagi,
tempat masih lagi buntu nak buat dekat mana.
serious aku cakap macam thambii ennade, sebab mula² nak buat dekat kawasan Benus,
tetiba nak buat dekat Bandar Bentong. alihh² tetiba pulak nak buat dekat kawasan Benus balik.
mana satu betul pun aku tak tahu. takpe, kita fikir lain tahun :D

Kerja kayu KH, alhamdulillah dah siap.
aku buat simple jee, yelah. budak RAJIN mmg mcm nie. huahuaa!
thanks to sape² yang tolong aku tu. especially budak² laki kelas aku yang tolong gergaji kayu untuk aku.
almaklumlah, aku mana reti. ketuk² aku retilah. ngee :D




AJA-AJA FIGHTING !
muahhhh muahhhh to my BELOVED homeworkSSSSSSSS !
=______="


btw, layan lagu nie. gempakkk tak ingattt bebb !
hayati sarikata dia ! buat perut aku rasa nak tebarai. miahahahahaaaa :D
sesuai untuk hilangkan tension.



till then,
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment