Friday, August 10, 2012

EXAMINATION !


Assalamualaikum semua. Saya di sini ingin menyatakan bahawa saya sangat stress sekarang! Hahahha k tipu jea -.- Lawak ke? Lawak ke? Tak pun. Kbye. Hihi annoying betul perangai =='
 



Baiklah, untuk makluman para bloggers tegar sekalian, minggu depan kan kan kan, cuti. Ehh silap silap. Minggu dpn saya exam! Dan saya masih lagi di awang-awangan yea wahai tuan-tuan & puan-puan yg dirahmati Allah sekalian. Hihihi. Aku ni dah kenapa pagi pagi lagi dah tak stabil. Ni penangan tidur 3 jam lah ni. Hahahaha :P Pagi ni saya terlebih masa free hihi sebab saya bangun awal sangat-sangat! Boleh buat record seumur hidup ni. Bhhahahaha! Minggu depan hari Isnin dah start exam dah. Isnin sampai Rabu. Sekejap jea kan? Ofcourse lah dah nama pun bukan full format kan. Japp nak lompat tinggi tinggi sampai cucur atap kejapp. Hahaha. Isnin ni paper BM, BI, SJ & KIMIA.
Mmg aku target takde failed LANGSUNG test kali ni! Jgn jadi mcm P2 sudah lah kan. Hahahah. Lepas raya ni busy dgn Sidang Redaksi Sekolah plk. Haihh mmg kena struggle habis untuk P4 nanti. Saya tegaskan di sini, FORM4 BUKAN TAHUN HONEYMOON OKAYY! Yea sangat sangat betul. Mmg takde masa nak honeymoon. Tapi kenapa aku still lagi tak sedar-sedar? Still lagi main-main dlm kelas. Urghhh! Takkan aku nak bawak perangai ni sampai Form5 nanti plk kan. Aku dah dpt rasa aura tension nak SPM tu mcm mana. Kalau PMR pun dah tension, ini kan SPM. 



Mmg tahun depan aku akan jarang jarang jarang & jarang update blog. Blogwalking apatah lagi kan. Takde dah masa aku nak jadi stalker yg bertamadun nak stalk orang bagai. Mmg tak dapatlah cerita dia kan -.- Alhamdulillah Facebook dah pun deactivated, lama dah pun. Hahaha cehh :P Aku rasa mcm baru jea lepas habis PMR. Sekejap jea masa berlalu kan. Sekejap sangat sangat. Ehh kenapa nak cuakkan diri sendiri cakap pasal SPM pulak ni haihh. K k tutup tutup! Tetttttt. Cikgu cakap Sejarah masuk sampai Bab6. Wuihhh! Wuihhh! Wuihh! Mmg berpusing pusing ahh otak aku XD K k dah cukup, takde feel lahh nak cakap pasal exam semua ni. Tak sabar nak cuti jea sebenarnya. Hahahahhaha! Exam habis hari Rabu, hari Khamis ada sambutan Merdeka. Then hari Jumaat CUTIIIIIII ! hoyehhoyehhh *Menari dangdut* Hari Ahad dah raya kan. Nampak tak sekejap jea masa tu berjalan berlari melompat merangkak? Kan? So, jangan sia-siakan hidup kita kayy. Gtg, nak study pulak ni I kan pelajar cemerlang. Hahahha puihh :P Ehh amin amin XD 


Btw, Goodluck kepada sapesape yg exam mcm sy ni. Pewitttt. All the best!

Till then, wassalam. 

No comments:

Post a Comment