Saturday, January 28, 2012

Life Is Beautiful :)



Assalamualaikum rakyat jelata sekalian :)
Fuyoooo lamenyee kite tak update blog kite. Rase rindu laa kat blog kite yg omey omeyy nie. HHHAHHAHAA =="
Setelah sekian lama menyepi dari dunia khayalan dunia impian nie, finally muncul jugakk saya. Muehee.
Entry nie saya taip sepantas kilatt sebab saya tak mandi lagi nie. HAHAHA ! Bukan mandi pagii okayy. Entry pendekk jea okayy. Kesuntukan masa. Saya teramatlah busy & tak ada masa untuk update blog nie. Papepun saya cuba sedaya upaya untuk curi-curi masa. Hekhekk !

Life saya alhamdulillah mcm biasa sajee. Gembira sedihh ituu semua perasaan yg sentiasa ada dekat semua orangg. Cuma bergantung kepada situasi jea. Kadang-2 kita terlampau sedihh sampaii kita tak jumpa jalan untuk jumpa pelangi yg sentiasa mewarnai hidup kita utk sentiasa ceria. Dan jgn kita terlalu gembira sampaii leka & lalai. Saya sayangg semua orang di sekeliling saya yg sentiasa mewarnai hidup saya & yg terutama sekalii yg sentiasa ada dgn saya bila saya sedih & gembira and yess semestinyee Allah. Dia jea yg tahu apa yg ada dalam hati saya. Tak kira sedih / gembira. Tapi saya sedarr, kadang-kadang bila saya TERLALU gembira, sampai saya terlupa pada DIA. Tapi bila saya sedih, mesti ingat DIA. Saya hina sangat di sisi Allah. Saya cintasayang Allah.

Allah sentiasa ada dgn saya, saya sedarr tuu. Tak ada kawan yg betul-betul faham saya pun tak jadi masalah bagi saya. Sebab Allah dah faham saya. Tak ada kawan bila saya susah pun tak jadi masalah besarr bagi saya. Yang penting Allah sentiasa ada dgn saya. Saya tak kisahh kalau kawan mengumpat saya. Yang penting Allah tak benci saya. Saya cintasayang Allah sangat-sangat.

Terima kasih Ya Allah sebab hadiahkan mereka untuk ceriakan hari-hari saya.



Saya sayang dorangg sangat-sangatt. Rindu 3Al-Antaki :( Hope friendship kita kekal selamanyaa :*


2 comments: