Sunday, January 1, 2012

TwoThousandTwelve .


Assalamualaikum rakyat jelata sekalian. 2012. Yeahh ! Takde feel langsung. Umur meningkat tapii aku tetapp awet mude & anjal yea. HAHAHAHA ! Sedih tinggalkan 2011. Banyak kenangan aku sepanjang tahun 2011 nie. Tahun yg paling bermakna bagi aku. Sobs :'( Masa New Year 2011 dulu, aku rasa happy nak tinggalkan 2010 yg kotor tuu. HAHAHA ! Kejamm habess =="

Rindu nak jadi Form3.
Rindu nak kene bebel dgn cikgu-2 pasal PMR.
Rindu nak buatt party dgn my happy family yg bergelar Perintis 3Al-Antaki.
Rindu nak kenee baling tepung sampaii termakan tepung mcm makan cekodok mentah masee 3AA buadd surprise masee birthday aku hari tuu.
Rindu nak belajar dgn cikgu-2 yg ajar 3AA dulu.
Rindu nak main-2 dlm kelas.
Rindu nak main 'Kambing Biri-Biri'.
Rindu nak pegii toilet dkt blog Al-Farabi.
Rindu nak pegii padang malam-2 dgn Anum & Hazie menyakat budak-2 asrama yg tengah study masee Tuition Science.
Rindu nak pegii surau masa agama lepastu tidur dkt belakang. HAHAHA !
Rindu nak kena rotan dgn Teacher Grace.
Rindu nak buat-2 letak buku depan muka lepastu tidur masa BM. HAHAHA 1
Rindu nak dengar ustaz cakap "selingan".
Rindu nak main bola baling sambil gelakk mcm berukk tak ingatt dunia masa PJ dulu.
Rindu nak main kejar-2 dgn Atie masee KH.
Rindu nak sorok-2 makan Oat Crunch masee BM sambil buatt-2 menguap.
Rindu nak memekak dalam kelass 3AA.
Rindu nak main message calculator dgn Syed sambil buatt muke.
Rindu nak rehat pukul 10.00am.

Rindu rindu rindu ! Banyakk sangatt yg aku rinduu. Semua yg rindu tuu tak bolee nak ulang balikk. Walaupun 2011 tuu tukar jadii 2012 dgn HANYA menambah satu digit sahaja, itu membuatkan life aku lain. Bukan satu, tapi BANYAK ! Aku rindu semua tuu. Aku tak ready nak jadi Form4. Tak ready nak buatt azam baru. Tapi nak buatt macam mane kan. Life rules. All is well ~

Nahh amekk gambar tahun baru. Jerawat kena baru jugakk ! Aisehhh =='

Ape-2 pun, semoga tahun baru nie kita menjadi yg lebih baik drpd tahun-2 sebelum nie. Tingkatkan iman. Let bygones be bygones. Tahun baru, azam baru. Jgn tanya azam aku apee. Aku nak minum air zamzam jea. HAHAHA ! Erghh ! Aku rindu 2011 !
Till then, wassalam.

Lots of love, Bella ♥.♥

No comments:

Post a Comment