Tuesday, November 1, 2011

Quick update #rindu serindu-rindunya :')



Assalamualaikum.
Aku tak tau kenapa tangan aku gatal sangat nak buli keyboard nie. Hati pun dah bisikk-bisikk dekat telinga #sampai pulak yea hati ke telinga# suruh update blog. Entah mimpi ape tah kau Bella tetibe jea.
Haaaaa, malam tadi aku mimpi ada harimau besarr kejar aku. cipangg jea aku larii. serious nie tak tipu. nangis tak payahh nak cakap laa kan. nangis bagaii tak keluar air mata dah masa tuu. Lepastu aku menyorok belakang pokok. Aku pusing kiri, tiba-tiba muka harimauu betul-betul sebelahh aku. Cuak tak cuak lah kan. nasib baik tersedar daripada tidur. Aku bangun-bangun,

"Fuhhhh, nasib baikkkk"
Aku tengok jam baru pukul 3. Tapi lepastu pun ada lagi rasa takut tuu. Walaupun mimpi, serious aku cuakk bebb. Cuba kalau kau kan? tak ke rasa cuak? Mesti takut jugak kan? haaaaa jangan nak bongakkk. hooho.
Ekk, apesal aku melalut pergi ke mimpi pulakk nie. mukadimah yeaaa, harap maklum. huuhu.





Aku rinduu sangatt-sangatt dekat member semuaa especially my classmates, 3Al-Antaki.
sobs sobs. sedihh kan. Nanti ada yg keluar pergi SBP bila naik form4 nanti. #dah besarr dah kita. hooho.
Bila dah keluar daripada sekolah tuu. Nak jumpa? fuhh mmg susah nak jumpa. Balik tak selalu. Kadang-kadang ada yg balik, ada yg tak kan. sumpahh sedihh! aku rindu korang semua. Bila dah berpisah nanti? confirmlah Ratu Air Mata nie menangis duluu kan =='' Yelahh, kita bersama dah 3 TAHUN. Takde orang lain yg masuk kelas kita. semuanya dah masak sangat dengan perangai masing-masing, angin masing-masing. Mungkin ada yg bergaduh #akulah tuu.
Tapi tuu semua sekejap jea kan. Waktu kita bergaduh tuu tak selama waktu kita berkawan. kan kan kan?
Aku rinduuuu korangg! #berapa kali tah aku nak cakap aku rindu.
Yelahh, aku rindu tahapp gaban niee ! huuuu.


#Walaupun perangaii budak-budak laki kelas aku nie macam sakaii. Aku tetapp sayangg dorangg! Sakai-sakai dorangg tu lahh yg bestt ^___^

#Nak manja-manja dengan Dutdut sekejapp. aloolorr. Aku rinduu kau Dut !
okayy aku rasa aku tinggi sekaranggg :D

Aku banyak belajar erti seorang SAHABAT daripada dorang semua. Aku anggap dorang semua mcm adik beradik aku sendiri. Susah senang bersama. Giler-gilerr bersama. Sewel-sewel bersama. Sengal unta bersamaa. semuanya sama-sama. ehemmm kecuali pergi membuang hajat besar /kecil tuu tak kuasa lah pulak aku nak sama-sama kan. kitorang dah mcm 1 family. Walaupun ada sesetengah yg annoyinggg, tapi tali persahabatan tuu tetap utuh. #aisehhh berjiwangg pulakk malam-malam nie.
Dah alang-alang jiwangg tuu, layan lagu nie kejapp. mueheee !


Dah-dah tak payah nak lebih-lebih.
Act, aku malas nak type sebabb perutt aku dah karaoke lagu boom boom poww dah nie.


Nota Cinta : A friend in need is a friend indeed. Hargailah rakan anda. Kerana dirimu begitu berharga. hikhokk :D



Till then, wassalam :)
Lots of love, Bella ♥.♥

No comments:

Post a Comment