Thursday, October 13, 2011

selepas PMR -,-'


Assalamualaikum.
hyee peeps ! how are youu? ngeee :D
So kepadee PMR Candidates 2011, apee rancangan korang lepas PMR nie?
*Silee comment post ini & sila beritahu tentang rancangan & perasaan anda selepas PMR.*
miahahahhaa ! huhhh harap maaf otak BellaMed agakk tak betull sikett hari nie.
gara² kebosanan tahap gaban gituuuu. mueheee :p


okayy okayy. act, entry nie aku nak share sikett *sikett jea tak bolee banyakk²* about satu tragedi lepass PMR. hari Selasa malam. maknanya malam Rabu kan. lepas Rabu, Khamis. Esok Jumaat. ngeheee :D
dah², straight to the highway okayy. don't belokk² tau. kalau belokk jugak, jengjengjengg ! sesuatu yg seram akan menyelubungi hidup anda. hihihi *gelakk ala² pontianak nak beranak yg sengall*
kalau aku mengarott mcm nie, sampai esok tak keluar² motif entry nie. adesss.
okayy okayy serious jgn gelakk². ngehehee :D




okayy lepass PMR, malam tuu pegii Pizza Hut Wangsa Maju celebrate kemerdekaan yg ke-15 nie. miaahahaa!
then, on the way nak balik tuu tengah dengar radio. tengah sedapp² dengar. then, tibee²














tibe²




































nak tau?













kalau nak tau, scroll down lagii











jengggggjenggjenggg !























heehe bengangg tak bengangg tak? muehee :p
okayy okayy. lepastu, tibe² satu raksasa hijau bernama Trans Rengit telah menghimpit kereta saya.
Lalu, saya pun menjerit seperti orangg kurang siuman di dalam kereta & dalam masa yg sama, degupan jantung saya menjadi sgt express. dupdappduppdapp! huhhhh saya berasa sgt takut kerana saya dpt merasakan bahawa nyawa saya seperti hendak tercabutt. saya hanya mampu tawakal. tapi Alhamdulillah, saya & keluarga tercinta terselamat daripada kejadian tersebut. hanya side mirror sebelah kiri kereta saya tercabutt lalu terpelanting ke mana pun saya tak tauu. saya berasa sgt panik & cuak. Lalu, saya pun buatlah muka cuak saya mcm nie


Beberapa minit kemudian, bapa saya pun mengekori raksasa tersebut untuk meminta ganti rugi side mirror kereta saya. Setelah mengekori Raksasa tersebut, mata bapa saya fokus kepada no plat raksasa tersebut yg berbunyi
WTN 6755
Selepas ituu, bapa saya menghubungi nombor yg tertera di belakang raksasa tersebut untuk membuat aduan. Maklumat yg diberikan adalah seperti berikut :
Sebarang aduan sila hubungi
019 blablablaaa saya pun dah lupa.
selepas berbincang dgn tuan raksasa tersebut, beliau menyuruh bapa saya menahan raksasa tersebut untuk meminta ganti rugi. wahhh bapakk lajunyee pemandu raksasa ituu membawa raksasa tersebut. Tidak mampu bapa saya untuk menahannya. Setelah sampai di Tol Bentong, bapa saya menahan raksasa tersebut. Lalu, pemandu tersebut keluar. ouhhh ore klate rupenye. raksasa tersebut mahu menuju ke Kota Bharu. ouhhh jauh perjalanan luas permandangan lagi rupenyee. tapii saya berasa sgt kasihan terhadapp pemandu raksasa tersebut. kerana dia tidak mempunyai wang yg secukupnya untuk membayar ganti rugi side mirror kereta saya. dia tidak perasan rupanya. muka dia innocent sgt. sedih saya melihatnya. Apabila settle semuanya, kami pun pulang ke rumah.

jadi, jika anda terserempak dengan sebuah bas bewarna hijau, Trans Rengit berdaftarkan WTN 6755, silalah berhati-hati kerana pemandunya memandu bas dalam keadaan mcm orangg gila. sangatt gilaaaa !

huhhhh karangan 3000 patah perkataan aku buatt tauu. ngeee. confirm BM A++++ nie ! miahahaha !
lepas PMR nie dtg sekolah agak membosankan sebab takde aktiviti yg bestt sgt.
minggu depan baru bestt adee games : bola sepak, bola jaring, bola tampar, futsal & memasak.
sapee sangka kan BellaMed yg tak pernah masak nasi nie masuk pertandingan MEMASAK ! miahahahahaaha ! aku tolong potong² jea. ngehehee. tapi pertandingan memasak nie sengitt, ramai orang masuk.
cehh semua nak tunjuk bakat masing². papepun, chaiyokkk² ! hope team Bola Tampar & Futsal menangg ! :)
cakap pasal bola tampar, pagi tadi main bola tampar sumpah bestt ! budak² laki joinn perghhh tak tau lah nak cakap mcm mana. kau bayangkan lah kederat dorang mcm mne kan. nasebb tak cap muka aku. huhhhhh -,-'
lepas main bola tampar, pegii pulang buku teks. lepas rehat pegii tgk movie. sgt boringggg hari nie.
tak sabar tunggu next week ! ngeeee. balik dlm pukul 1:50. sementara nak tunggu 1:50 tuu, benda gilaa segila²nya aku buatt. crazy memory ever !

till then, wassalam.
mauu ketemuu tilammmm :)

No comments:

Post a Comment