Friday, April 15, 2011

berubah mencari kehidupan yg lebih baik.



hello hello nak kopi ke milo ;)
blog bersawang. aku mmg sukee buat blog bersawang mcm nie.
baru coooollll *taik kucingg* kan.
alololoo janganlaa merajuk wahai blogku tersayang chenta hati pengarang jantung limpa sayee :D


Jumaat hari tuu bestt gilussss dohh.
just blaja Arab jee.
yg tak amek Arab lgi syiokkk, dorang tak blaja pun hari tuu.
bestttt siotttttt.
tapi masa Arab tuu, rse mcm kejapp jee.
blaja², tupptupp bunyi locenggg. serious rasa mcm tak puasss.
masa BI ustazah Siti Esah relief. duduk kt library.
ohh tempatt yg paling malass aku nak pegiiii :p
balik lambat sikit hari tuu. ustazah cakap pasal periksa Tarannum.
and ofcourse lahh ada ceramah free kan.
finally, ambekk jugakk Tarannum. lillahitaala yeaaa :)




kata² ustazah buat aku rasa tersentakkk.
ustazah buat aku sedarr dari kealpaan & kelekaan diri ini.
tahun nie aku banyakk gelakkk. gelak tu kan bolehh menggelapkan hati, ilmu pun boleh keluarr.
aku rasa betul apa yg ustazah ckp. mmg banyakk berubahh.
diri nie dah banyak berdosaaa. tahun nie jee dosa dah berlori².
ciri² budakk 9As' ke nie?
serious, nak berubah. kurangkan gelakk, kau tahulah aku gelak macam mana kan.
pontianakkk pun lariiiiiii.
kurangkan bercakapp perkara yg sia².
tapi kenapa banyak sangat setann dalam diri nie(?)
urrrrrr =,="




"no one can change your life expect for you"

*urrr pagi tadi kelas Agama mata mengantukkkkk dohhh T____T

till then,
wassalam :)



No comments:

Post a Comment