Friday, June 3, 2011

ini kisah budak tinktonkk ^__*



Assalamualaikum
kum ape kumbet bat ape batman man ape mentos tos ape tolak lak ape
laksa sa ape sepakk pak ape pakcik cik ape cicak cak ape cawan wan ape
one two three go! start start. dah cukupp tak payah nak meroyan :p


hari nie aku mmg rajin tahap dewa kelapan nak update blog.
okayy yea, baiklah murid
², tema kita pada entry kali ini ialah Balas Dendam.
persoalannya pula ialah ada lori ada bas, ada hari gua balas. dan hari nie ada lori & bas, maka hari inilah gua balas. muehee :p
hari nie bukan nak cerita pasal cuti. sebab cuti kinda boringg. perrr nak sekolah! nampak kan cemerlangnya? HAHAHAHAH *muntahhh*
sebelum tuu, click sini untuk tahu punca balas dendam ni. nampak kan sape yg cari pasal dulu? -,-'




disebabkan ade lah sorang budak nie kan, dia nie mmg tinktonkk tahap cipan lah. telah mencari gaduh dengan aku yang comel nie. HAHAHAHAHHAHAHA weyy aku perasan, pengsann! wakakaa ^___*
korang semua boleh kenal beliau dengan nama Samad sahaje yea. bestfriend sejak sekolah rendah dekat SKBP dulu.
kitorang mmg rapat gilee lah. bak kate dia, dah mcm siblings :) birthday pun dekat. dia 29Mac1996. aku 30Mac1996.
memang sekepala lah. sebab sama
² otak macam orang tak stabil. dia lah yang ajar aku jadi mcm nie!
kalau tak, aku mmg sopan santun jee. miahahahahaa tak memasal -,-'
tapi dia nie mmg baek lahh! susah nak dapat member yang betul
² tahu erti S A H A B A T mcm dia nie. suka tlg aku kalau aku susah. mmg bersyukur sangat dapat member macam dia. *ayat nak bagi dia kembangg jee nie, padahalnye aku nak muntah keluarkan statement mcm nie. HAHAHAHAHAH* :p
dia nie suka panggil aku pendek. cetttt padahal dia jealous dgn aku sbb aku nie tinggi lampai mcm model. miaahahahahahaa *pengsannnn*
otak dia nie, tak payah nak cakap lah, mmg sengall ubi kayu lahh! ehh, sesengal
² dia, jiwang dherr! HAHHAHAHAHA jangan main kasar lahh beb. dia nie kalau bab berjiwang, mmg jiwang karat kasi polishh punye! ayat nak market jee :p

*bukti dia jiwang. miahahahahahaa*


nak tengok muka dia? jap nahhh.















haaa ni dia.



ehh tersilap pulak! terupload gambar pakwe saye pulak. miahahaha.
okayy okayy scroll down lagii ^__*












nampak kan keTINKTONKan dia? dia edit pic, dia yang mengaku sendiri dia tinktonk. HAHHAHAHA :p

follow lah blog dia yg tinktonkk tuu.
Samad Sengal :D
if korang ade yang nak usha dia, add lah FB dia. hahahahahaa market.
Kamii Kamoo :)
Lokiey Sajaa :)
dia nie mmg tamak haloba. acc sampai dua. hikhikk :D

tunggu next entry yea ^___*
till then, wassalam :)


No comments:

Post a Comment