Thursday, May 26, 2011

saya sayang kawan saya ♥



Assalamualaikum.
perr lame tak update blog. tahu lah rindu beta kan. winkk wonkk wenkk ^___*
as you know, beta baru lepas exam. sblm exam tuu, hari Jumaat lepas, kitorang still sempat lagii berjoli yea. miahaa.
birthday Syed. mmg gempakk habess kelas ptg tuu. naseb baek cancled kelas arab :D
p/s : entry nie short & simple. *disebabkan malas pada tahap maximum untuk update*

sayang sayang saye :)

thanks Syed ! ^___* appreciate it :)

birthday boy !


" muke redha kena telurr khas dari Syed :D "

part baling tepung paling bestt ! masing² mmg mcm kak limah pegi tgk AF laa kan.
penat + happy + geram sume adee mse tuu. kejar org sambil muka mcm zombie.
okayy fine lah aku paling teruk kena. siap kena makan tepung & bedak lagi.
sume gara² budak² laki yg tak bertauliah tuu. mm sengal kuasa 3 lah. kalau tepung tuu dah siap buat cekodok takpe jugak. haihhhh =____="


nampak kan ke-zombie-an nye? mmg ayu pun.
aku tahu lah aku comell. HAHAHAHAHAA ! *mintak penyepak*

lepas puas maen tepung, sume kena kemas kelas. okayy fine aku mmg malas nak mengemop kelas.
aku ddk dkt tangga mcm org mintak sedekah. tlg hulurkan air dekat org atas :D
lepas dah settle kemas kelas sume, pegi bawah snap snap ! yg nie mmg gempakk habess laa.
credit to Ibu :)


okayy dah cukup, aku dah malas nak upload.
well, takde daya kerajinan pada hari ini yea kawankawan. miahaa poyo ronoss.
btw, thanks Hazie bg photos nie. kerana dirimu begitu berharga :D
SAYANG KORANG SEMUA !
all is well :)

till then,
wassalam :)

No comments:

Post a Comment